۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

باور کنید از اینجا به بعد همه چیز دست خودمونه...

هنوز تاجزاده حرفش تموم نشده یه عده دوباره بحث اعتقادات میرحسین و دوران طلایی و... رو کشیدن وسط و میگن تا درباره اون مسائل شفاف حرف نزنید ما نمیایم تو خیابون.
به نظرتون اسم این بهونه ها چیه؟ من با کمال احترام باید بگم یا نادانی ست یا خیانت. چراکه برای من خیلی جالبه که این دوستان چرا به انقلاب های در حال وقوع دقت نمیکنن؟ از تونس و مصر بگیر یا یمن و لیبی و... تو همه این انقلاب ها مردم رهبری کردن و پیروز شدن. پیشنهادات هم همیشه از طرف یه سری فعال سیاسی و اجتماعی شناخته شده مطرح میشد که ایده هاشون رو از مردم میگرفتن. بعد از پیروزی هم با انتخابات از همه اعتقادات و جبهه ها، مجلس یا شورایی تشکیل دادن برای نوشتن قانون اساسی و در نهایت رفراندوم قانون اساسی از مردم.
اما ما هنوز تو پیچ رهبری جنبش و اعتقادات میرحسین و... گیر کردیم. ما ایرانی ها تا کی باید گوسفند باشیم و دنبال چوپان بگردیم؟ چرا باور نمیکنید همه چیز دست خودمونه؟ چرا باور نمیکنید میرحسین کارشو انجام داد و رفت؟ چرا باور نمیکنید از اینجا به بعدش دیگه با خودمونه؟ چرا باور نمیکنید میرحسین وظیفه داشت مارو بیدار کنه و زندان و حبس رو به جون بخره؟ چرا باور نمیکنید بعد از پیروزی فرقی بین موسوی و رضا پهلوی و... نیست و همه مردم نقش خواهند داشت؟
دوستانی که دربند اعتقادات میرحسین و اصلاح طلبان هستند نمونه ی بارز کسایی هستن که سال 57 با رهبری خمینی انقلاب کردن و این نظام رو به وجود آوردن. این دوستان با این افکارشون ثابت میکنند که به رهبر نیاز دارن و به عبارت دیگر به بت به شاه به ولی فقیه و... که بعد از پیروزی مثل خمینی بهمون خیانت کنه و کار خودشو پیش ببره...
به اینکه از اینجا به بعد همه چیز دست خودمونه و هیچ کس دیگه نمیتونه برای ما کاری کنه، ایمان بیاورید. خودباوری خودباوری خودباوری...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر